En blick som sedan länge varit brusten.

Tro inte att jag glömt bort er mina små bloggkompisar.
Det har nämligen inte fungerat att uppdatera min blogg på några dagar men jag hoppas att det problemet skall vara löst nu.

Sitter hemma i Hammarstrand igen och oj:ar över min stackars mage som aldrig verkar få någon vila. Och det var riktigt plågsamt att åka buss i 10 mil. Men ikväll hoppas jag magkramperna och kallsvettningarna försvunnit för då hade jag tänkt gå på Anders-Olof skolans musikal som dom sätter upp nu, nämligen "High School Musical".
Och imorgonbitti ska jag ta blodprover osv inför op, sen blåsa iväg till stan igen.
Så det är ett jäkla rännande på mig nu.



Kommentarer
Postat av: Frida Strömberg

hej du är den absolut finaste jag känner c:

2011-04-04 @ 14:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0