I can take it.

Dag 19 - smeknamn du har och varför du har de

Kärt barn har många namn! Jag har haft många smeknamn genom åren och här är några av dem:

Rebeccx- Ingen aning vem som började med det men det utvecklades till
Rebeccxkex.
Bex -
Bexkex
Becca
Pekka

RH - Vilket jag har kämpat med länge för att få folk att sluta säga... Men det är fortfarande två som alltid säger det, nämligen min hippieelin och Peter Berglund. 
Traktorn
Fia-Lotta Propp
- är det absolut finaste och det är ingen annan än Tony som kallar mig det.

Observera att denna lista skulle behöva vara ungefär 9 gånger längre för att jag skulle få in alla mina smeknamn. Men det orkar jag verkligen inte. Det är så meningslöst.
Jag heter ju faktiskt Rebecca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0