Then she opened up a book of poems

Här i vackra (ehm..) Östersund så stormar det. Som vanligt.
Men jag trotsade snöyret och de flygande paraplyerna och gick hem iallafall.

Köpte lite vindruvor att avnjuta till kvällens Desperate Housewives avsnitt på vägen hem men till min stora förtvivlan upptäckte jag inte förrän jag var hemma att dom var lite halvruttna. Det var liksom inte nog med att jag fick stå i kö i en kvart för den halvfinska kärringens jävla tjat om den här återbäringen på coop?! Nejnej.

Nu ska jag ringa min syster och koka nudlar.
Fin middag.

Kommentarer
Postat av: Maximilianalva

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-10-12 @ 14:44:17
URL: http://maximilianalva.blogetty.com
Postat av: Maximilianalva

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-10-12 @ 14:44:27
URL: http://maximilianalva.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0