Hejsan Morsan, Hejsan Stabben!

Dag 24 - ett brev till dina föräldrar

Kära Mamma & Kära Pappa.

Jag skulle kunna pladdra på i hundra år om hur mycket jag tycker om er och uppskattar er. Framför allt älskar er. Men det behöver jag inte, ni vet redan det.
Men ni kanske inte vet varför.
Jag är tacksam över hur olika ni är varandra och att jag får uppleva eran kärlek på olika sätt. Jag är tacksam över att ni inte skämmer bort mig och att ni alltid bryr er och alltid lyssnar.

Jag älskar ditt lugn Pappa och att du aldrig jagar upp dig över saker och ting. Jag älskar att du vet så mycket om så mycket och att jag aldrig behöver mer än en blick för att förstå hur mycket du älskar mig.

Och Mamma, tack för allt ditt stöd. Du vet själv hur det är att vara en förvirrad 17 årig tjej. Jag skulle aldrig klara av att gå igenom allt jag gör utan dig. Jag får min styrka av dig.


Mamma, Pappa.
Ni är bäst.
*På en post-it*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0