För Mirja's skull!

Hur gammal är du om fem år? Jag ska fylla 23 fyfan. Kommer nog bli mitt värsta år någonsin.


Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Ja, Fredrik och alla andra på skolan skulle jag tro!


Hur lång är du? 168 cm, JAG är kort Mirja.


Vilken är den senaste filmen du sett? Jag låg och slökollade på Pirates of the Caribbean igårkväll.


Vem ringde du senast? Mirja


Vem ringde dig senast? Eh, Pappa imorse tror jag!


hur löd ditt senaste sms? "Haha, nu spöregnar det!!" - och jag vart avundsjuk.

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, jag är egentligen för lat för att sms:a.

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom har aldrig varit gifta och ja, dom är skild.


När såg du senast din mamma? I söndags

Vilken ögonfärg har du? Gröna

När vaknade du idag? Först vaknade jag 06:30 typ och sedan somnade jag om och vägrade kliva upp förrän 08:00.

Vilken är din favoritjulsång? Fairytale of New York - The Pogues

Vilken är din favorit plats? Oftast någon plats där man kan dra sig undan från verkligheten. Jag tycker om att vara i vår stuga i Håsjö och vara i Skyttmon med Fredriks familj. Men sen tycker jag såklart om att bara vara hemma hos mamma också ♥

Vilken plats föredrar du minst? Vittragymnasiet Östersund. PUNKT.

Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis i ett fint hem och med söta barn som smutsar ner hela tiden!

Vad skrämde dig om natten som barn ? Greven i Mysteriet på Greveholm och monster under sängen!

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Tråkigt att jag inte ens kan svara på den här frågan, det kanske var Mirja!

Hur stor är din säng? 120

Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

Sover du med eller utan kläder på dig? I trosor bara oftast. Är det kallt så sover jag i T-shirt och shorts.


Hur många kuddar har du i sängen? Alltid minst 2, en platt som jag sover på och en som jag kramar om ifall inte Fredrik är där.


Är du social? Jag kan säkert vara social men jag drar mig mest undan. Tyvärr.

Vilken är din favoritglass? Daimglass!

Vilken är din favoritefterrätt? Oj, jag vet inte. Allt med choklad brukar gå ganska bra haha!

Tycker du om kinamat? Jajjemen.

Tycker du om kaffe? Ja, Kaffe med mjölk!

Vad dricker du till frukost? Juice mestadels. Eller te.

sover du på någon särskild sida? Njae, sover jag själv så sover jag alltid längst ut på kanten.

Kan du spela poker? Nej jag är helt värdelös på det.

Tycker du om att Mysa? Jag älskar att mysa!

Känner du någon med samma födelsedag som din? Jag känner 6 stycken som fyller år samtidigt som mig.

Vill du ha barn? Ja det vill jag.

Kan du några andra språk än svenska? Haha, jag läste franska i 4 år men kan fortfarande bara säga "Jag heter Rebecca,

vad heter du?" och "Jag mår bra, hur mår du?" Så engelska och svenska är väl det enda.

Har du någonsin åkt ambulans? Nej faktiskt inte haha! Men ambulansbuss.

Föredrar du havet eller en pool? Havet om det inte skulle finnas massa fiskar. Så jag föredrar nog stranden!

Vad spenderar du helst pengar på? Bra å ha saker, busskort och tråkiga saker.

Äger du dyrbara smycken? Nja, jag vet faktiskt inte, jag använder smycken så sällan!

Vilket är ditt favorit program på tv? Desperate Housewives och Vänner är ju en klassiker! Annars kollar jag på Glee, fast

på datorn!

Vem är den roligaste människan du känner? Haha Mirja antagligen som hade svarat min pappa på den här frågan! HAHA,

sover du med gosedjur? Jag sover med Fredrik, han är gosig. Men hos mamma har jag en nalle brevid sängen ifall jag skulle bli ledsen och behöva någon att krama.

Vad har du för ringsignal? Romeo and Juliet - Dire Straits

Har du kvar klädesplagg från du var litenJa, det ligger nog ganska mycket gamla kläder uppe på vinden hos pappa.

Flirtar du mycket? Nej, bara med min pojkvän isåfall!

Vilken var den senaste boken du läste? "Har någon sett mig någon annanstans?" Men jag han aldrig läsa klart den..


Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

Läser du dagstidningen? Mja, ibland så.

Dansar du i bilen? Nej, jag dansar på badrummet.

Vilken radiostation lyssnade du till senast? Radio Jämtland skulle jag tro, (det som brukar stå på i bilen!)


Kommentarer
Postat av: lillasyster

hahah det ser ut som att jag är din enda vän!



riktigt mycket kärlek

2011-05-17 @ 19:00:30
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0