It's a long way to the top.

Jag har blivit värdelös på att uppdatera, jag vet.
Vi har repat inför badhusparken idag och imorgon är det stocketitt och det kan möjligtvis gå åt helvete.
Vi pluggar historia så vi får ont i själen.

Städat och tvättat sedan jag kom hem och nu sitter jag och försöker peta i mig lite mat, går inte särskilt bra tyvärr. Men jag ska sätta mig och spela lite piano om en liten stund och försöka varva ner lite eftersom mitt kropp går i 190!

& GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA PÅ FÖDELSEDAGEN!
PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: lillasyster

älskling, försök att äta. Om inte för din skull, för min.

2011-05-17 @ 17:45:51
Postat av: Mamsen

Tack gumman!

2011-05-20 @ 16:23:18
URL: http://ieatkids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0