Grapefrukt är äckligt men jag äter det ändå.

Det känns skönt att vara igång på gymmet igen efter ett par veckors vila (det blev ju både lov och tatuering som kom i vägen) Men nu är vi fit for fight igen!
-
Började även med min låt jag ska sjunga på julkonserten idag på sånglektionen, Arms of an Angel. Den är så jäkla fin. Dock funderar vi över om vi ska göra ett körarr på refrängen eller om jag bara ska ta några vettiga och duktiga sångare ur min klass istället som får offra sig att sjunga lite stämmor!
-
Har också fått ett solo med ida på en norsk låt som kören ska sjunga. Det kan bli väldigt intressant, inte bara det faktum att jag måste lära mig norska på en månad utan att vi ska få hela kören att sjunga på norska.
-
Sen måste vi komma igång och börja repa Hide&Seek igen.......
Det är mycket nu inför julkonserterna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0