Livet är bra underbart när:

1: Man lyckas försova sig och missa 2 av dagens viktigaste lektioner.
2: Man inser att man inte har någon frukost hemma.
3: Man går ner till bussen och ser att man kollat fel i tabellen och måste därmed vänta ytterligare 15 minuter.
4: Man inser att man har glömt plånboken hemma när bussen väl kommer.
-
Jag sprang hem igen, hämtade min plånbok och ipoden och funderar nu om jag ska gå till skolan istället.
Kvar av dagen återstår Soms (Människan socialt och kulturellt) och Körsång B.
Sen ska jag hem till min underbara kusin och få mat ♥
(För er som missat det, så eldade jag upp min mikro för ett par dagar sedan)
-
Musik Direkt för 2 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0