Rädda mig från inatt.

Det är en otrolig lycka jag känner när jag sitter och sjunger stämmor tillsammans med min underbara kusin. Jag vill aldrig någonsin sluta sjunga. ♥
-
Vi har alltså ikväll ätit god mat och gjort vegansk kladdkaka med toscaöverdrag (att rekomendera!!)
Vi har spelat och sjungit gamla dängor från våran tid och har beslutat oss för att vi måste dra ihop det igen. Kanske dra ihop vårat lilla tjejband och sjunga massvis med stämmor.
Ja, stämmor är det bästa jag vet, i hela vida världen.
-
Men nu ska jag gå och lägga mig och jag kommer gå under imorgon på NuKo-provet och sedan ska jag på gymmet igen!

Kommentarer
Postat av: kusinennnnnnnen

Jag känner detsamma! Gud vad jag har saknat oss! <3

2011-11-17 @ 15:10:36
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0