Tro.

Jag tror absolut inte på Gud.
Däremot tror jag på Karma då det alltid inträffar mig.
Jag tror på att alla måste göra egna val i livet och att det inte bara går att välja: glädje.
-
Jag tror inte att äktenskap gör själva kärleken större.
& jag tror inte att ha barn är meningen med livet och jag tror inte på de människor som säger att det är så.
-
Jag tror inte att rädsla är ett bra sätt att skydda sig på.
Det är inte vapen heller.
-
Jag tror att choklad är det bästa som finns.
& jag tror att människor som säger att "choklad är inte bra i för stora mängder" men sedan dricker 2 flaskor vin är Ingenting att lyssna på.
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 flaskor med vin och all choklad man orkar äta, det är min tro i alla fall.

2011-11-11 @ 17:18:49
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0