Friday, I'm in love.

Idag är en sån dag då man vaknar alldeles för tidigt, ringer sjukanmälan för 4e gången på en vecka.
Man kliver upp och inser att det är den 6e dagen i rad man har feber.
Man suckar men struntar i det och hoppar in i duschen och börjar fixa och dona.
Man fotograferar.
Man sjunger (läs vrålar) så högt som det bara går till megaskriket i Brandi Carliles "The Story" och idag av alla dagar var dagen då jag faktiskt klarade skriket. Med feber i kroppen och snor som rinner
och en hals som värker.


Fast trött, det blir man ju.
Och snart ska jag ta min fina lilla blåa bil och åka ner till Lena och klippa och färga håret.
Mitt trollhår det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0