Italiensk middag. Bandnamn. Gör't. Osv.

Jag har precis kommit hem från våran snabbvisit i Sundsvall. Vi åt jättegod middag på en jättefin resturang som heter Invito. Eftersom vi allihopa saknar Italien så fruktansvärt mycket så valde vi ju självfallet denna italienska resturang. Jättegott var det iallafall.
-
Hela vägen hem satt vi och diskuterade bandnamn och som vi alla faktiskt vet så är alla bra bandnamn korta. Max 2 ord. Jag menar, Kiss, Queen, Iron Maiden, Metallica, Led Zeppelin, Whitesnake, Van Halen, AC/DC.
Enough said. Men att hitta på ett kort bra bandnamn är inte så himla enkelt..
-
Nåväl, jag hörde att mina pojkar hade öst rejält på Gör't ikväll. Bra, för det är så det ska vara!
Nu ska jag dricka vatten och gå och lägga mig och fundera på fler bandnamn.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0