Finn fem fel.


Jag kan rabbla upp många fel.
Många fel utöver narcissistisk, egocentrisk, falsk, ytlig och provocerande.

Nog verkar du vara förhållandevis felfri, men man behöver inte studera dig länge eller på särskilt nära håll för att inse att
Så är inte fallet.
Eller för att inte tala om din förfallna, genomskinliga fasad kontra ditt falska leende.
Du är oärlig och omoralisk och du pratar alldeles för högt om orelevanta saker. Hela världen vill faktiskt inte lyssna på dig och höra om din tråkiga vardag, utan många njuter faktiskt av tystnaden när du äntligen lämnat rummet.

Jag vet inte om jag ska tycka synd om dig eller förakta dig.
Eller jo, skämta. Det sistnämnda såklart!
Jag tvivlar på att du förstår innebörden av det här, men jag kan förtydliga det.
Det här är du, din förbannade låtsasindivid.

Kommentarer
Postat av: sis

1 fel: Det borde stå "egoistisk" istället för egoism...

puss <3

2012-02-10 @ 20:21:19
URL: http://mirjakupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0