Jag lever. Ändå.

Till er fina människor som fortsätter titta in här dagligen trots att uppdatering varit långt borta.
Jag lever. Nätt och jämt.
Jag har legat med närmare 40 graders feber hela helgen och min kropp är helt slutkörd efter 3 veckor av obehagliga sjukdomar.
Inte nog med all skola jag missar och får dåligt samvete över. Eller träningen som legat på is i 3 veckor.
Mitt i allt så ska man ju hinna med alla er bloggers också?
-
Nä jag ligger hemma hos min mamma och kurerar mig (Läs: blir tvångsomhändertagen)
Möjligtvis att hon släpper iväg mig till på onsdag då jag har som allra flest lektioner.
-
Nu ska jag sluta skriva knarkhöga meningar innan ni tröttnar på mig.
God Natt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fan hörru du. Jag lider med dig!

Kom ihåg vad jag sa: blanda whiskey, med allt!

2012-02-06 @ 22:23:31
URL: http://thecave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0