Att göra 2012 till ett praktiskt år.

Till att börja med så tror jag att jag ska klippa av mig håret. Inte sådär pojkkort hår men jag skulle kunna överväga en page av lite längre modell.
-
Det skulle spara mig både tid och pengar i och med att det inte tar lika länge att torka efter jag har duschat, eller att styla innan jag går till skolan (jag kanske till och med skulle börja orka styla mig på morgonen!)
Och för att inte tala om alla pengar jag kommer spara på de oändliga mängder balsam som går åt till mitt hår när jag tvättar det (yes, jag ingår i no poo' klanen. Balsammetoden dvs).
-
Ja, jag ska göra mitt 2012 till ett praktiskt år.
Och det börjar med håret.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0