Ambitioner och visioner och förvirrade människor på stan.

Jag vet inte riktigt vad jag borde kalla er.
Något som klingar i stil med eran jobbiga attityd och eran tendens till att trycka upp erat liv i ansiktet på människor som helt enkelt inte ens bryr sig.
-
Ni vet, de människor som alltid vill visa hela världen hur perfekt livet är.
Med vinden i håret och med skyhöga drömmar i bagaget.
De är ganska genomskinliga människor egentligen.
Ofta pratar de alldeles för högt om deras tråkiga, vardagliga rutiner,
Eller annat orelevant trams.
Till detta ska man bära ett påklistrat självbelåtet leende och skratta ännu högre än vad man pratar.
-
Jag vet inte om ni befinner i någon slags falsk trygghet när ni visar allt ni egentligen inte är.
En vision. Att bara älska med ord.
Jag tycker man bör ha lagomt med ambitioner och visioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0