While I was gone. Student osv.

Helt plötsligt var det över. Skolan.
13 år av mitt liv. Över.

De här sista dagarna har varit fulla med glädje, skratt och en hel del tårar.
Jag hade aldrig anat att gymnasiet skulle gå så här fort.
Och nu är det över.
Jag vill bara säga att jag är fruktansvärt stolt över mina vänner.
Ni är fantastiska människor och jag är så himla lycklig att jag lärt känna er, ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Tack för de bästa åren i mitt liv. ♥
-
Idag har jag haft min studentmottagning och jag fick världens finaste tårta av min mamma.
Hon hade även fixat studiotid åt mig som present så nu måste jag och mina pojkar göra klart mina låtar så vi äntligen kan göra vårat album klart. Helt galet.
Allt är galet.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0