Det var ju det här med att hålla bloggen vid liv också.

Det går inte så särskilt bra som ni kanske märker.
Jag är en mycket upptagen kvinna och jag hoppas ni (Läs: min syster) har förståelse för detta.
Vad som har hänt medans jag varit borta?
-
Tja, vi knep en finalplats i Musik Direkt igår och det känns så fruktansvärt roligt och framförallt overkligt!
Jag har sjungit och dansat för Mikael Tornving som kom och hälsade på under ett av våra musikalrep förra veckan, en mycket intressant och trevlig man måste jag säga.
Om 2 veckor har musikalen premiär och kom ihåg att köpa biljetter nu!
-
Ikväll bär det av mot Storsjöteatern och Musik Direkt igen. Denna gång kommer jag befinna mig off stage i publiken och heja på mannen, Filip och Christoffer som ska framföra b.la sin taktsamma tolkning av Jämtlandssången.
I'll see you there!
-
På återseende.
http://op.se/kulturnoje/kulturartiklar/1.4528834-de-gick-vidare-i-musik-direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0