Stress stress och halsfluss

Beskriver den här veckan som gått ganska bra. Det är superstressigt med musikalen (som går jättejättebra) och alla rep inför Musik Direkt-finalen som avgjordes igår.
-
Trots att jag lider av någon typ av halsfluss lyckades vi kamma hem musikantpriset och mina älsklingsmän i Beatless trio tog även jazzpriset i år.
Quotes tog med stor självklarhet hem storsegern och får åka till Jönköping och spela. Stort grattis!
-
Det har varit ett par fantastiska veckor och jag har lärt känna många nya fina, begåvade människor.
Att bara ta sig till final är ju en vinst i sig.  Jag är så nöjd över oss. Över alla duktiga finalister som var med i år. Det var otroligt roligt att få delta i länsfinalen med er allihopa.
-
Linslus som jag är har jag fastnat på bild i tidningen x antal gånger under dessa veckor, dels för musik direkt och ett flertal gånger från musikalen.
KOM IHÅG ATT KÖPA BILJETTER TILL MUSIKALEN!!!! Det kommer bli en grymt rolig och inte alldeles för lång föreställning! Jag lovar er proffsigt skådespeleri och dans och musik. Ni vill inte missa det här!
-
Bild tagen från Öp:s hemsida.



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, lite roligt att det ser ut som att det bara är du som lever dig in i rollen och alla andra är jätteless :P

2012-03-24 @ 20:32:31
URL: http://sawahbodien.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0